Rozpoczął się nabór wniosków do VII edycji budżetu obywatelskiego. Tym razem propozycje można składać wyłącznie w sposób zdalny - przypomina Biuro Prasowe Urzędu Miasta.
Nabór wniosków do VII edycji budżetu obywatelskiego potrwa miesiąc. W tym roku dla chcących zgłosić swoją propozycję przygotowano nową platformę internetową, dzięki której składanie wniosków (a później również głosowanie) będzie łatwiejsze.
CO TRZEBA ZROBIĆ?
Wystarczy założyć darmowe konto, które umożliwia zgłoszenie wielu projektów zadań oraz pozwala na bieżąco śledzić proces weryfikacji.
Konto można założyć na stronie: https://czestochowa.budzet-obywatelski.eu/rejestracja
Po założeniu konta wystarczy się zalogować: https://czestochowa.budzet-obywatelski.eu/panel
Składanie propozycji potrwa do 10 września. Dzień później na stronie internetowej zostaną opublikowane zestawienia złożonych projektów zadań. Ich formalnno-prawna weryfikacja zakończy się 20 października. 21 października zostanie opublikowane WSTĘPNE, a 13 listopada OSTATECZNE zestawienie projektów, które trafią pod głosowanie. Samo głosowanie rozpocznie się 16 listopada i potrwa do 25 listopada. Upublicznienie wyników nastąpi 1 grudnia.
Więcej informacji na: www.konsultacje.czestochowa.pl